Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

Ο Μάνος Σταυρίδης στο In-Showbiz!

O Μάνος Σταυρίδης είναι ένας νέος τραγουδιστής που τον γνωρίσαμε για πρώτη φορά πριν μερικά χρόνια από την συμμετοχή του στον πρώτο κύκλο του Greek Idol. Έφτασε λίγο πριν τα live αλλά αυτό δεν τον εμπόδισε να συνεχίσει να προσπαθεί και να βλέπει την δημοτικότητά του να ανεβαίνει!


Ξεκινώντας με το greek idol, τι σε οδήγησε στην απόφασή σου για να δηλώσεις συμμετοχή; -Την δήλωση ουσιαστικά την έκανε ο κολλητός μου ο οποίος με ώθησε να πάω. Εκείνος πίστευε σε μένα περισσότερο από ότι εγώ. Εκείνον να βαρέσετε!

Βλέποντάς σε να προχωράς αλλά να μένεις έξω λίγο πριν τα live, ποια ήταν τα συναισθήματά σου; -Ανάμεικτα συναισθήματα... Λένε σημασία δεν έχει ο προορισμός αλλά το ταξίδι.Eπίσης λένε έφτασα στην πηγή αλλά δεν ήπια νερό! Αυτό ακριβώς! Χάρηκα και στεναχωρήθηκα ταυτόχρονα. Πήρα όσα αξιόλογα είχα να πάρω από τον διαγωνισμό και πείσμωσα με τον εαυτό μου. Το πήρα πιο σοβαρά και άρχισα να δουλεύω την φωνή μου!
Μετά το τέλος του παιχνιδιού, σου δόθηκαν ευκαιρίες; -Ναι η αλήθεια είναι πως μου δόθηκαν και μάλιστα αξιόλογες! 
Τι σου δίνει ώθηση για να συνεχίζεις να προσπαθείς; -Μεγαλύτερη ώθηση από την αγάπη για την μουσική δεν υπάρχει! Δεν έχω κάποιον συγγενή μουσικό να πεις ότι το έχει η παράδοση και πρέπει να την συνεχίσω. Απλά λατρεύω την μουσική. Αργότερα ήρθε και η αγάπη του κόσμου! Η μεγαλύτερη κινητήρια δύναμη για κάθε καλλιτέχνη!
Από ποιους καλλιτέχνες εμπνέεσαι; Με ποιους ονειρεύεσαι να συνεργαστείς; -Εμπνέομαι από όσους μου βγάζουν το συναίσθημα αυτό ως ακροατή και όχι ως καλλιτέχνη. Φαίνεται ποιοι χρησιμοποιούν την ψυχή τους και ποιοι την τσέπη τους όταν τραγουδάνε. Έχω ξαναπεί πως με οποιονδήποτε καλλιτέχνη που έχει κάνει ένα βήμα παραπάνω στην μουσική σκηνή θα ήταν τιμή μου να συνεργαστώ. Πόσο μάλλον με αυτούς που είναι στα πιο ψηλά σκαλοπάτια!
Αν δεν ακολουθούσες τον δρόμο του τραγουδιστή, τι άλλο πιστεύεις ότι θα σου ταίριαζε; -Είμαι ζιζάνιο και μου αρέσει να κάνω τους άλλους να γελάνε οπότε ίσως να είχα ασχοληθεί με το θέατρο!
Ποια ανάμνηση σου σε σχέση με τον χώρο είναι η πιο έντονη για σένα; -Είναι 2 οι μεγάλες αναμνήσεις. Το πρώτο μου live, ξέρεις τρεμούλα άγχος κλπ. και το μεγάλο live της Amita Motion στο Ηράκλειο! Ανατριχιάζω μόνο που σκέφτομαι όλο εκείνο τον κόσμο. Τα είχα δει κωλυόμενα! Άυπνος 4 μέρες με φαρυγγίτιδα, πυρετό και είχα κάνει και εμετό πριν βγω στην σκηνή από το άγχος. Δεν με ένοιαζε ιδιαίτερα. Το έζησα και το απήλαυσα!
Κατά πόσο έχουν επηρεάσει την προσωπική σου ζωή οι προσπάθειές σου να ενταχθείς στο καλλιτεχνικό στερέωμα; -Είναι νωρίς ακόμα οπότε δεν έχουν γίνει μεγάλες αλλαγές πέρα από το πρόγραμμα. Όσο αφορά το άλλο θέμα που προφανώς να εννοείς, η ζήλια είναι ζήλια είτε ανεβαίνεις στην σκηνή είτε όχι! Βέβαια στην προκειμένη είναι ΛΙΓΟ παραπάνω αλλά.. Γυναίκες φίλε μου! Γυναίκες!
• Έχεις δεχθεί ακραία μηνύματα από θαυμάστριες και αν ναι πως τα αντιμετώπισες; -Αλίμονο ποιος δεν έχει δεχτεί. Κολακεύομαι να σου πω την αλήθεια πάντα γιατί είναι τρομερό συναίσθημα να σου δείχνουν την αγάπη τους αλλά τα αντιμετωπίζω με χιούμορ για να μην έρθει κανείς σε δύσκολη θέση...
Έχεις κάποιο μότο στο οποίο στηρίζεις τις επιλογές και τις κινήσεις σου; -Όλα γίνονται για κάποιο λόγο, εκεί που κοιτάς εκεί θα πας και να είσαι ο εαυτός σου! Αυτά με συνοδεύουν σε ότι έρθει στην ζωή μου πάντα μαζί με χαμόγελο.

Βλέπουμε πολλούς νέους καλλιτέχνες να εκπροσωπούν τη χώρα μας στη eurovision, αν σου δινόταν η ευκαιρία θα το τολμούσες; -Τους τιμάει αυτή η επιλογή τους. Θέλει κότσια και γερό στομάχι. Δεν ξέρω αν θα πήγαινα είναι η αλήθεια. Αν και νομίζω πως δεν θα το έκανα! Never say never όμως!


Έχεις διαβάσει/ακούσει αρνητικό σχόλιο που να σε ενόχλησε; -Στην Ελλάδα το πιο εύκολο πράγμα είναι να κράξεις! Κράζεις ανεξέλεγκτα επειδή έτσι! Φυσικά έχω ακούσει αρνητικά σχόλια και πίστεψε με τα λαμβάνω πάντα πολύ σοβαρά. Βέβαια γελαω με τα σχόλια από υποτιθέμενα συμπεράσματα προς το πρόσωπο οποιουδήποτε χωρίς καν να τον ξέρουν. Κάνε τον κόπο να μάθεις αυτόν που κράζεις, τσέκαρε λίγο την ιστορία του και αν και πάλι δεν.. τότε ναι οκ μπορείς να εκφράσεις την άποψη σου! 

Έχεις κάποια σχέδια για το προσεχές μέλλον; Τι να περιμένουμε από σένα; -Τα σχέδια πολλά! Έχω όρεξη, έχω θετική ενέργεια και πάμε! Από μένα να περιμένετε πως ότι θα κάνω θα ναι με αγάπη και με σεβασμό. Ότι σέβεσαι σε σέβεται λένε.. Δουλεύω πολύ και ελπίζω να τα καταφέρω! άλλωστε έτσι είμαι εγώ!


Συνέντευξη: Δημήτρης Μπαγετάκος
Επιμέλεια άρθρου: Ειρήνη Βουτσά, Δημήτρης Μπαγετάκος

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

οτι πιο σωστο....μονο αληθειες και πολυ αγαπη για την μουσικη!αν και το ειδα λιγο αργα απλα μπραβο του <3