Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012

Κέλλυ Κελεκίδου: «Υπάρχουν ζευγάρια στο Dancing που ευνοούνται λίγο περισσότερο»



«Δεν σας κρύβω ότι μεταξύ των ζευγαριών υπάρχει ανταγωνισμός» εξομολογείται η Κέλλυ Κελεκίδου  και παραδέχεται ότι στο Dancing υπάρχουν ζευγάρια που ευνοούνται λίγο περισσότερο.
 «Από τη δική μου πλευρά, ο ανταγωνισμός είναι πάντα καλοπροαίρετος γιατί ξέρω γιατί βρίσκομαι σε αυτό το show. Πιστεύω ότι μερικές φορές από τη βαθμολογία μπορεί να υπάρχου ζευγάρια που ευνοούνται λίγο περισσότερο. Εγώ ξεκίνησα από το μηδέν. Δεν έκανα
ποτέ μαθήματα, οπότε για 'μένα, όπου κι αν φτάσω, είναι καλό. Ευχαριστώ το Θεό που βρίσκομαι εκεί και προσπαθώ για το καλύτερο. Δεν έχω ασχοληθεί με τον χορό καθόλου, σε σχέση με άλλους που μπορεί να έκαναν χορό στο παρελθόν. Δυο εβδομάδες πριν ξεκινήσει το show, εγώ δεν ήξερα καν αν θα συμμετάσχω» συμπλήρωσε στο Εγώ η τραγουδίστρια.

Πηγή:gossip-tv

Δεν υπάρχουν σχόλια: