Τρίτη 9 Απριλίου 2013

Ο Νίκος Απέργης μιλά στο in-showbiz

Ο Νίκος Απέργης,είναι ταλαντούχος τραγουδιστής και συνθέτης.Έχει συμμετάσχει στο Dream show,απ'όπου τον γνωρίσαμε.Ακόμη,τον είδαμε να κάνει εξαιρετικές δουλειές αλλά και συνεργασίες με σπουδαία ονόματα του χώρου.Παρακάτω μας μιλάει για τη φοβερή του επιτυχία, "Μαγνήτη", για τις εμπειρίες που έχει κερδίσει από το χώρο της μουσικής και όχι μονο.
Άκρως αυθεντικός,δίνει ουσιώδεις απαντήσεις σε όλα μας τα ερωτήματα.





1)Τι είναι για σένα η μουσική;Πώς και πότε προέκυψε στη ζωή σου;

- Η μουσική για μένα είναι η ζωή μου! Άλλωστε την έχω κάνει και τατού στο χέρι μου, ακριβώς αυτή τη φράση. Από μωρό θυμάμαι ότι στο σπίτι μου υπήρχε πάντα μουσική. Κατά κάποιο τρόπο, μου μετέδωσε το μικρόβιο ο πατέρας μου, που έπαιζε ερασιτεχνικά βέβαια, για φίλους και για πάρτη του, κιθάρα κι έτσι κι εγώ ξεκίνησα απ τα 7 μου ωδείο πιάνο.

2)Σε γνωρίσαμε αρχικά μέσα από το τηλεοπτικό show “Dream show”.
Πώς πήρες την απόφαση να συμμετάσχεις στο σόου και πώς ήταν η εμπειρία που έζησε εκεί;

-Επειδή εκείνη την εποχή τα μουσικά reality ήταν στο φόρτε τους από πλευράς τηλεθέασης, ήταν μεγάλη ευκαιρία, συμμετέχοντας σαν παίχτης, να δείξεις ένα μεγάλο μέρος της ικανότητάς σου στο τραγούδι. Αυτός λοιπόν ο λόγος σε συνδιασμό με την προτροπή του μαγαζιού που τότε είχα συμβόλαιο, του romeo, με οδήγησαν στο να ξεκινήσω τις οντισιόν και έπειτα να συμμετέχω.
Η εμπειρία της συμμετοχής μου ήταν πολύ καλή! Επειδή βέβαια ζούσαμε μέσα σε σπίτι(εγώ έμεινα 4μιση μήνες) ήταν λίγο περίεργο όσον αφορά την ψυχολογία κλπ, αφού υπήρχαν παντού κάμερες και συμβίωνες και με ανθρώπους που δεν γνώριζες. Είχα όμως πάντα μέσα στο μυαλό μου το λόγο για τον οποίο είχα πάει. Το να δείξω δηλαδή το ταλέντο μου στο τραγούδι. Έτσι προσπαθούσα να αποφύγω κάποιες παγίδες της παραγωγής που έχουν να κάνουν με το reality πιο πολύ και όχι με τη μουσική.

3)Έχεις συνεργαστεί με πολύ μεγάλα ονόματα.Ξεχωρίζεις κάποια συνεργασία σου με κάποιο από αυτά;
-Από τους καλλιτέχνες που έχω συνεργαστεί, έχω να θυμάμαι πολύ καλές συνεργασίες με πολλούς. Ξεχωρίζω όμως τη συνεργασία μου με την Πίτσα Παπαδοπούλου, γιατί αυτή η γυναίκα αν και τεράστια τραγουδίστρια, ήταν τόσο ταπεινή και προσγειωμένη, πράγμα δύσκολο για πετυχημένο καλλιτέχνη. Επίσης, ξεχωρίζω σε δισκογραφικό επίπεδο τη συνεργασία μου με το Στέλιο Ρόκκο,φέτος, με το τραγούδι που του έγραψα στο νέο του δίσκο το "Σ'έχασα". Είναι ο αγαπημένος μου καλλιτέχνης και ήταν τιμή μου που επέλεξε το τραγούδι μου!


4)Λίγα χρόνια πριν,είχες κυκλοφορήσει τον πρώτο σου άλμπουμ.Πες μας λίγα λόγια για την εμπειρία,αυτή.-Το 2010 κυκλοφόρησε το πρώτο cd μου με τίτλο "Πάλι ξημέρωσε". Ήταν ένα cd για το οποίο είχα δουλέψει πολύ και είχα προσπαθήσει να μαζέψω ένα πολύ καλό υλικό με τραγούδια του Φαλάρα, Γερμενή, Ναταλίας Γερμανού και φυσικά δικά μου. Είμαι πολύ περήφανος για αυτή τη δουλειά. Μέσα στο cd, περιλαμβάνονται το "Ίσως" όπως και το "Κάνεις το δικό σου", που ξεχώρισαν, αλλά και άλλα τραγούδια, επιπέδου που δεν βρίσκεις εύκολα σε cd πρωτοεμφανιζόμενου καλλιτέχνη.


5)Το τελευταίο σου τραγούδι «Μαγνήτης» έχει γίνει πλέον ύμνος και ακούγεται παντού.Πώς αισθάνεσαι για τη φοβερή αυτή επιτυχία;

-Ο μαγνήτης όντως πήγε πολύ καλά! Αγαπήθηκε και τραγουδιέται πολύ απ' τον κόσμο! Χαίρομαι φυσικά πάρα πολύ για αυτή την εξέλιξη του τραγουδιού, το οποίο  έχει γράψει ο Κ.Παντζής μαζί με τον Ζάνη(Knock out).

6)Πλέον όλοι σε αναγνωρίζουν στο δρόμο κι έχεις αποκτήσεις πολλούς θαυμαστές.Έχει επηρεάσει καθόλου η αναγνωρισιμότητα,το χαρακτήρα σου;
-Κοίταξε αυτή είναι μία πολύ σημαντική ερώτηση. Οι περισσότεροι απαντούν, ότι όχι δεν έχω αλλάξει και ότι δεν θα αλλάξω ποτέ και μετά από ένα χιτάκι γίνονται άλλοι άνθρωποι. Αυτοί είναι άτομα φιλόδοξα που δεν αγαπούν τη μουσική αλλά ζουν για όλα τα άλλα. Όσον αφορά εμένα, κατ' αρχάς να σου πω ότι δεν με αναγνωρίζουν όλοι που με βλέπουν έξω. Πρέπει να κάνω αρκετά ακόμα για να έχω την απόλυτη αναγνωρισιμότητα. Όταν όμως βγήκα απ το παιχνίδι, τότε την είχα νιώσει. Παρ'όλα αυτά δεν είχα αλλάξει. Ήξερα ότι αυτό είναι πρόσκαιρο, μέχρι να βγει το επόμενο παιχνίδι. Το θέμα είναι να σε αναγνωρίζουν για τα έργα που κάνεις(καλά τραγούδια, καλές συνεργασίες κλπ). Ούτε τότε λοιπόν άλλαξα, ούτε και θα αλλάξω γιατί πολύ απλά σε αυτό το χώρο όλα έρχονται και παρέρχονται. Κι έχουμε και παραδείγματα τεράστιων τραγουδιστών του παρελθόντος, που τρελάθηκαν απ τη δόξα και το χρήμα και αυτή την εποχή γίνονται "ξεφτίλα" και περίγελος γιατί πολύ απλά δεν δέχονται ότι δεν πουλάνε πια!

7)Υπάρχει κάποια γυναίκα αυτό τον καιρό στη ζωή σου που έχεις κολλήσει μαζί της «σαν μαγνήτης»;
-Αυτό είναι ένα κομμάτι της ζωής μου που θέλω να το κρατήσω για μένα. Πάντως ναι υπάρχει κάποια γυναίκα στη ζωή μου.
8)Ποιο είναι το δικό σου απόλυτο είδωλο και ποια η συνεργασία/δουλειά-όνειρο;
-
Ο αγαπημένος μου καλλιτέχνης ήταν ο Δημήτρης Μητροπάνος και δυστυχώς δεν τον πρόλαβα. Ήθελα πολύ να συνεργαστώ μαζί του. Από κει και πέρα μου αρέσουν πάρα πολλοί καλλιτέχνες με τους οποίους θα ήθελα να συνεργαστώ και μακάρι να τα καταφέρω.

9)Αυτή την περίοδο που μπορούμε να σε απολαύσουμε;
Επιπλέον,δουλεύεις πάνω σε κάτι καινούριο;

-Αυτή την περίοδο εμφανίζομαι στο fantasia με το Νίκο Βέρτη. Επίσης πριν από λίγες μέρες κυκλοφόρησα το νέο μου τραγούδι με τίτλο "Τέλος" που ελπίζω να αγαπηθεί κι αυτό όπως ο "Μαγνήτης".
10)Τέλος,ποια είναι τα όνειρα του Νίκου Απέργη για το μέλλον και τι θα ευχόταν στους αναγνώστες του μπλογκ;-Τα όνειρά μου για το μέλλον, μπορεί να φτάνουν πολύ ψηλά ,αλλά θα ήθελα κάθε χρονιά να με βρίσκει καλλιτεχνικά πιο πάνω απ'την προηγούμενη.. Κι όπου πάει! Επίσης ονειρεύομαι μια καλή οικογένεια χαρούμενη κι ευτυχισμένη. Στους αναγνώστες του μπλογκ εύχομαι να χαίρεστε την κάθε στιγμή και την κάθε κατάσταση που ζείτε. Οι ομορφιές της ζωής εξάλλου δεν κάνουν διακρίσεις σε καλή περίοδο και σε περίοδο κρίσης! Και επίσης να ακούτε.. Όχι καλή μουσική, αλλά μουσική που να σας κάνει εσάς να είστε καλά!!

Σ'ευχαριστούμε θερμά!!Καλή συνέχεια :-)

Συνέντευξη/Επιμέλεια άρθρου:Ειρήνη Βουτσά

Δεν υπάρχουν σχόλια: