Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013

Ο Κώστας Κρομμύδας στο In-Showbiz!



Ο Κώστας Κρομμύδας είναι ένας πολυτάλαντος άνθρωπος που γνωρίζουμε εδώ και αρκετά χρόνια λόγω των πολύ επιτυχημένων συμμετοχών του σε αγαπημένες μας σειρές. Μας μιλάει για το dancing with the stars, για τα άρθρα του σε αγαπημένες ιστοσελίδες, την συμμετοχή του σε ένα νέο τηλεπαιχνίδι, τα βιβλία του και την ταινία στην οποία συμμετέχει που βγαίνει στους κινηματογράφους σύντομα.

-Έχοντας πλέον ασχοληθεί με τον χώρο της υποκριτικής με μεγάλη επιτυχία που συνοδεύεται από εμπειρία αρκετών ετών, πόσο εύκολο πιστεύετε ότι είναι να ακολουθήσει κανείς μία ανάλογη πορεία στην Ελλάδα;
-Πλέον είναι πολύ δύσκολο. Εμείς είχαμε περισσότερες ευκαιρίες που πια δεν υπάρχουν. Όμως τα πράγματα αλλάζουν συνεχώς οπότε τίποτα δεν είναι απίθανο.

-Πλέον ασχολείστε με την συγγραφή άρθρων, ενώ το πρώτο σας βιβλίο έχει ήδη κυκλοφορήσει, πώς θα περιγράφατε την εμπειρία αυτή;
-Ήταν κάτι που μου άρεσε και επιτέλους μου δόθηκε η ευκαιρία να το κάνω. Έχω γράψει ένα βιβλίο το Μπαμπά μεγάλωσε με που πάει πολύ καλά. Η πρώτη έκδοση εξαντλήθηκε πολύ γρήγορα. Για 7 μήνες αρθρογραφούσα στο mother.gr. τώρα ξεκινάω μια νέα συνεργασία με το infokids.gr  όπου και πάλι θα γράφω για θέματα ανατροφής και οικογένειας. Παράλληλα ολοκληρώνω την συγγραφή του πρώτου μου μυθιστορήματος που είναι βασισμένο σε αληθινά γεγονότα.

-Για το dancing with the stars τώρα...Πώς έγινε η πρόταση και ποιες ήταν οι πρώτες σας αντιδράσεις;
-Ο χορός μου άρεσε και μου αρέσει πολύ οπότε δεν δυσκολεύτηκα να πω ναι στη συμμετοχή μου. Ήταν μια πολύ χρήσιμη εμπειρία. Κουραστικό μεν αλλά πολύ ωραίο.

-Η εμπειρία σας πώς ήταν; Όπως έχω διαβάσει έχετε ασχοληθεί με χορό στο παρελθόν, σας βοήθησε καθόλου το στοιχείο αυτό; 
-Και βέβαια με βοήθησε. Απλά δεν είχε καμία σχέση αυτό που έκανα εγώ με αυτό που έγινε τώρα. Άλλοι ρυθμοί, άλλες απαιτήσεις.

-Οι προβλέψεις για τα επόμενα live;
-Είναι ένα απρόβλεπτο παιχνίδι όλα είναι πιθανά.

-Συμμετείχατε και στο "Κράτα γερά" που θα προβληθεί σύντομα, πείτε μας λίγα λόγια για τον χρόνο σας επάνω στο project αυτό.
-Είναι ένα πολύ ωραίο παιχνίδι που δοκιμάζει τις αντοχές σου. Πέφτει πολύ γέλιο αλλά και πολύ τρόμος. Θα δείτε...

-Πόσο δύσκολη πιστεύετε ότι είναι η κρίση που αντιμετωπίζει ο χώρος του θεάματος, όπως και όλοι οι τομείς άλλωστε; Θα είναι εύκολο να ξεπεραστεί;
-Παντού τα πράγματα είναι δύσκολα. Όχι δεν θα ξεπεραστεί εύκολα αλλά θα ξεπεραστεί. Το θέμα είναι τι θα κάνουμε μετά. Θα αλλάξουμε η θα κάνουμε τα ίδια...

-Αυτή την περίοδο με τι καταπιάνεστε;
-Διδάσκω υποκριτική σε δύο σχολές, γράφω το βιβλίο μου, σε ένα μήνα βγαίνει η ταινία που έχω κάνει με τον Δημήτρη Αρβανίτη με τίτλο Μια νύχτα στην Αθήνα. Υπάρχουν όμως και άλλα πράγματα που συζητάω.

-Και για κλείσιμο θα θέλαμε να μοιραστείτε με τους αναγνώστες μας την πιο χαρούμενη στιγμή της καριέρας σας.
Όταν πέρασα στη σχολή του εθνικού θεάτρου.

Να είσαι καλά.

Συνέντευξη/επιμέλεια άρθρου: Δημήτρης Μπαγετάκος

Δεν υπάρχουν σχόλια: