Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Ο Βασίλης Ζαντριάς στο In-Showbiz!

Ο Βασίλης Ζαντριάς είναι ένας νέος, ανερχόμενος ποδοσφαιριστής με μεγάλη αγάπη για την δουλειά του. Έχει τραβήξει την προσοχή μεγάλων ομάδων αλλά ο ίδιος προτιμά τις μικρότερες ομάδες για να ανέβει όπως λέει "σκαλί-σκαλί". Είχαμε την τιμή, λοιπόν, να συνομιλήσουμε μαζί του και να εγκαινιάσει την στήλη των συνεντεύξεων για το In-Showbiz.


-Η επιθυμία σου να γίνεις ποδοσφαιριστής υπήρχε πάντα, από την παιδική σου ηλικία, ή προέκυψε με το πέρασμα των χρόνων;

-Σίγουρα υπήρχε από πάντα απλά με το πέρασμα του χρόνου καθιερώθηκε στην ζωή μου.

-Θα μπορούσες να φανταστείς τον εαυτό σου να ασχολείται με κάτι άλλο εκτός από το ποδόσφαιρο και αν ναι, τι θα ήταν αυτό;


-Όχι.. Αυτή την στιγμή στο μυαλό μου είναι μόνο το ποδόσφαιρο. Δεν μπορώ να με φανταστώ σε κάτι άλλο.



-Όπως έχω διαβάσει οι προτάσεις που έχεις δεχτεί είναι από τις πιο επιτυχημένες και γνωστές ομάδες όμως προτίμησες να δουλέψεις με μικρότερες ομάδες και να κινηθείς σε πιο ήπιους τόνους, πως προέκυψε αυτή η επιλογή;

-Πάντα είχα στο μυαλό μου την καθιέρωση μου σε μια ομάδα και να ανεβαίνω σκαλί σκαλί. Θέλω να παίζω και μέσα από τα παιχνίδια να γίνομαι καλύτερος.

-Ποια πιστεύεις ότι είναι η απόλυτη καταξίωση για έναν ποδοσφαιριστή;

-Σίγουρα να αγωνιστεί με τον εθνόσημο στο στήθος και να παίξει σε κάποια μεγάλη διοργάνωση.

-Εκτός από το ποδόσφαιρο, πώς αλλιώς περνάς τον ελεύθερο χρόνο σου, κάποιο χόμπι;

-Στον ελεύθερο μου χρόνο μαζευόμαστε σπίτι μου και παίζουμε PRO13 είμαι δάσκαλος στο παιχνίδι αυτό!


-Στο facebook έχεις ένα μεγάλο αριθμό φίλων, έχεις δεχθεί ποτέ κάποιο περίεργο μήνυμα, από θαυμάστρια ή οτιδήποτε άλλο;

-Πολλά τα οποία δεν θέλω να τα συζητήσω.. Χαχαχα!

-Δεν επιμένω! Και για κλείσιμο: ένα μήνυμα για όλα τα νέα παιδιά που θέλουν να δοκιμάσουν την τύχη τους στο ποδόσφαιρο;
-Δουλειά, δουλειά και δουλειά! Να κυνηγάνε τα όνειρα τους. Να μην αφήσουν κανέναν και ποτέ να τους τα γκρεμίσει!



Συνέντευξη: Δημήτρης Μπαγετάκος
Επιμέλεια άρθρου: Δημήτρης Μπαγετάκος, Ειρήνη Βουτσά

Δεν υπάρχουν σχόλια: