Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Ο Άλεξ Μαντιδάκης (aLmAd) στο in-showbiz!


Ο Άλεξ Μαντιδάκης (aLmAd) είναι ένας ανερχόμενος dj και τραγουδιστής που απέκτησε το δικό του κοινό ανεβάζοντας τα κομμάτια του στο youtube. Πλέον είναι κάτοικος Σουηδίας, η χώρα καταγωγής του αγαπημένου του καλλιτέχνη, Max Martin.



-Πως πήρες την απόφαση να ξεκινήσεις να ανεβάζεις τα βιντεάκια στο youtube?
-Όλα ξεκίνησαν με ένα βιντεάκι που είχαμε τραβήξει με την μπάντα μου από τις πρόβες. Το ανεβάσαμε στο youtube και είχε επιτυχία.
-Σε κάποια βίντεο οι προβολές είναι αρκετές. Πως αντιμετωπίζεις την επιτυχία ως προς αυτό το θέμα και πώς τα θετικά και τα αρνητικά σχόλια;
-Είμαι ο ίδιος άνθρωπος. Δεν μπορώ να πω ότι με επηρεάζουν ιδιαίτερα τα views και τα σχόλια γιατί κάνω αυτό που μου αρέσει και με εκφράζει.
-Έχεις δεχθεί ποτέ κάποιο περίεργο μήνυμα στο fb από θαυμάστρια;
-Σε καθημερινή βάση δέχομαι πολλά μηνύματα. Το πιο περίεργο που μου έχει συμβεί είναι να πιστεύει κάποια κοπέλα ότι τα έχουμε μέσω facebook.


-Αν έπρεπε να διαλέξεις θα διάλεγες την ιδιότητα του ερμηνευτή ή του dj;
-Μου αρέσουν και με εκφράζουν και τα δυο για διαφορετικούς λόγους οπότε δεν μπορώ να διαλέξω.
-Πώς από την Ελλάδα έφτασες στην Σουηδία; Τι προτιμάς;
-Από μικρός ήμουν και είμαι μεγάλος θαυμαστής του Max Martin και πάντα ήθελα να έρθω στην Σουηδία για να τον γνωρίσω. Είναι πολύ διαφορετική η κουλτούρα των Σουηδών από την Ελληνική χωρίς να σημαίνει ότι είναι κακό αυτό. Προς το παρών πάντως περνάω πολύ ωραία εδώ.
-Οι αγαπημένοι σου καλλιτέχνες ποιοι είναι; Υπάρχει κάποιος με τον οποίο μία συνεργασία είναι όνειρο ζωής;
-Είναι τόσοι πολλοί ταλαντούχοι καλλιτέχνες που δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιον, πάντως σίγουρα θα ήθελα να συνεργαστώ με τον Max Martin και τον David Guetta.


-Από την εμπειρία σου στον χώρο της μουσικής σε κάθε ρόλο, ποια ήταν η εμπειρία που θα σου μείνει, η καλύτερη στιγμή;
-Ζω κάθε μέρα το όνειρο μου και κάθε μέρα είναι μία καινούρια εμπειρία! Κάθε μέρα είναι η καλύτερη στιγμή.
-Και για να κλείσουμε πώς θα συμβούλευες κάποιον που θέλει να ασχοληθεί με τον χώρο;
-Να είναι ειλικρινής με τον εαυτό του, να πιστεύει σε αυτό που κάνει και να δίνει πάντα τον καλύτερο του εαυτό.

Συνέντευξη/επιμέλεια άρθρου: Δημήτρης Μπαγετάκος

Δεν υπάρχουν σχόλια: